Medewerker Secretariaat Cluster Research & Impact Rijksuniversiteit Groningen 28-04-2024

  1. Vacatures Hoogezand
  2. Medewerker Secretariaat Cluster Research & Impact Rijksuniversiteit Groningen 28-04-2024

Werken in Hoogezand

 

Introductie vacature 

Medewerker secretariaat cluster Research & Impact (0.8-1.0 fte) (V24.0229)

Functieomschrijving

Ben jij een organisatietalent en neem je graag initiatief? Haal jij voldoening uit structureren en kun je helder communiceren? Dan is deze functie echt iets voor jou!

Jouw werkzaamheden/taken:

  • je verzorgt de (financiële) administratie van de trainingen van het team Talent Development. Je bent aanspreekpunt voor cursisten en je werkt nauw samen met de trainers
  • je maakt afspraken en organiseert (team)bijeenkomsten. Je werkt binnen het team van het cluster-secretariaat
  • je houdt de agenda van een van de domeinhoofden binnen het cluster bij. Je hebt hierbij regelmatig afstemming met het domeinhoofd
  • je helpt bij het voorbereiden, organiseren en notuleren van vergaderingen. Het gaat om 1 à 2 vergaderingen per week.

Het Cluster Onderzoek & Impact ondersteunt het CvB, de faculteiten en onderzoekers van de RUG zodat we kunnen excelleren in ons onderzoek en dit onderzoek van maximale waarde is voor de maatschappij. Binnen het cluster worden vanuit het Team Development schrijf- en presentatietrainingen aangeboden voor subsidieaanvragen, via de NWO Vernieuwingsimpuls, ERC en (in de nabije toekomst) voor consortium-aanvragen. Het team Talent Development is ingebed in het domein Talent, Financiering & Kwaliteit.

Functie-eisen

Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands en Engels (minimaal B2 niveau). Je werkt gestructureerd, bent proactief en snel van begrip. Je combineert een servicegerichte houding met een goed gevoel voor processen en verhoudingen. Je kunt helder communiceren en weet op een doortastende wijze zaken gedaan te krijgen. Je schakelt snel en hebt aan een half woord genoeg. Je werkt graag samen, maar je kunt ook uitstekend zelfstandig werken.

De verschillende processen waarbij je ondersteunt lopen gedurende de gehele werkweek, je beschikbaarheid om (af en toe) op vrijdag te werken is een pluspunt.

Organisatie

Arbeidsvoorwaarden

Wij bieden in overeenstemming met de cao Nederlandse Universiteiten:

  • biedt een salaris afhankelijk van opleiding en ervaring van minimaal € 2.693,- tot maximaal € 3.636,- (schaal 7, CAO Nederlandse Universiteiten) bruto per maand bij volledige werktijd
  • 8% vakantietoeslag en 8,3% eindejaarsuitkering
  • het UFO-profiel van Management/ Office Assistant is toepassing
  • het betreft een aanstelling voor de periode van een jaar. Bij goed functioneren kan de aanstelling na een jaar worden omgezet naar een dienstverband voor onbepaalde tijd.

Ingangsdatum: Zo spoedig mogelijk.

De sollicitatiegesprekken staan gepland in de week van 27 mei 2024.

De Rijksuniversiteit Groningen vindt sociale veiligheid belangrijk. We streven ernaar een universiteit te zijn waar medewerkers en studenten zich gerespecteerd en thuis voelen, ongeacht verschillen in achtergronden, ervaringen, perspectieven en identiteit.

Onze selectieprocedure volgt de richtlijnen van de sollicitatiecode NVP: https://www.nvp-hrnetwerk.nl/nl/sollicitatiecode

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Vacature eisen

onbekend

 

FunctietitelSecretarieel Medewerker
Indicatie salaris (min – max]2693 – 3636
OpleidingsniveauMBO
Aantal uren (min – max)1 – 40
Contactgegevensonbekend , onbekend onbekend
Type contractVast
BrancheOverig
LocatieGroningen, Groningen,Nederland
Soliciteer directhttps://www.rug.nl/about-ug/work-with-us/job-opportunities/?details=00347-02S000AR4P&dept=fwn

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nieuwsuithoogezand.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Hoogezand en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.