Customer Support Engineer Payt 25-05-2024

  1. Vacatures Hoogezand
  2. Customer Support Engineer Payt 25-05-2024

Werken in Hoogezand

 

Introductie vacature 

Producten

Branches

Functionaliteiten

Integraties

Waarom Payt

Producten

Branches

Functionaliteiten

Integraties

Vind je het leuk om complexe vraagstukken op te lossen en vind je het belangrijk om in een hecht team te werken? Heb jij daarnaast uitstekend technisch inzicht, goede communicatieve vaardigheden en bedenk je graag servicegerichte oplossingen voor klanten? Dan zoeken wij jou!

Wie zijn wij?

Payt is in een korte tijd marktleider geworden in de Benelux op het gebied van debiteurenbeheer software en groeit nog steeds hard. Onze ambitie en drive is enorm; 25.000 klanten in het jaar 2030 verspreid over Nederland, België, UK, Ierland en Spanje. Met een team van 32 medewerkers, in de leeftijd van 21- 55 jaar, werken we hier dagelijks vol passie aan. Momenteel sluiten we zo'n 80 nieuwe klanten per maand aan in verschillende branches zoals automotive, onderwijs en healthcare.

Payt groeit en ons supportteam dus ook. Het huidige team bestaat uit 5 medewerkers die dagelijks uiteenlopende vragen van klanten over onze software beantwoorden. Naast dat de afdeling het eerste aanspreekpunt is, waar 85% van de meldingen direct wordt opgelost, is ze een belangrijke informatiebron voor de andere afdelingen en de directie. De supportafdeling beschouwen wij dan ook als het hart van ons bedrijf.
Momenteel heeft Payt drie kantoren; Groningen, Wormerveer en Jávea (Spanje). Voor deze functie is de standplaats Groningen. Ons kantoor bevindt zich op een prachtige locatie aan de Ubbo Emmiussingel 21. Dit is op loopafstand van het centraal station met een eigen parkeerterrein en een overdekte fietsenstalling. Vanuit huis werken stimuleren wij uiteraard ook.

Ons bedrijf kenmerkt zich door een open cultuur en eigen ondernemerschap. We vinden het belangrijk dat je je echt onderdeel voelt van het bedrijf en bieden je de mogelijkheid om na een jaar aandelen te kopen in Payt.
Buiten werktijd gaan we graag samen nog wat drinken, zo is er een maandelijkse borrel en organiseren we regelmatig leuke bedrijfsuitjes.

Over de rol

  • Je bent het hart van de organisatie en niet het sluitstuk. Klanten komen bij jou met technische vraagstukken en nieuwe ideeën om onze software nog beter te maken. Jij zorgt ervoor dat de nieuwe ideeën op de ontwikkelkalender komen. Het contact met klanten gaat telefonisch, per e-mail of via de online chat.
  • Je beantwoordt uiteenlopende vragen over ons product en maakt een eerste (technische) analyse. De communicatie met de klant documenteer je voor zowel de klant als intern gebruik.
  • Je bent de belangrijkste schakel tussen de klant en het ontwikkelteam. 85% van de binnenkomende meldingen wordt direct door de servicedesk geanalyseerd en opgelost. De overige 15% stuur je met een heldere uitleg naar onze ontwikkelaars.
  • Je informeert klanten over nieuwe functionaliteiten en begeleidt hen bij de activering van onze diensten.
  • Je voert de redactie van supportartikelen en handleidingen. Deze worden steeds meer via video en GIFs ondersteund.
  • Je controleert continu of de applicatie en de daaraan gekoppelde systemen correct functioneren.
  • Je herkent verbeterpunten in onze software en kan deze goed doorvertalen naar onze ontwikkelaars.

Over jou

  • Je hebt een HBO/WO werk- en denkniveau en een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je hebt een servicegerichte instelling en technisch inzicht;
  • Een achtergrond in softwareontwikkeling / IT, klantenservice en/of een technische studie is een pré;
  • Je kunt zelfstandig werken zonder dat je actief aangestuurd wordt;
  • Je bent leergierig en sociaal. Ook werk je gestructureerd waardoor je meerdere taken tegelijk kan uitvoeren;
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.

Wat bieden wij?

  • Veel flexibiliteit om zelf je werkzaamheden in te delen;
  • Salarisindicatie € 2.500 tot € 3.600 per maand bij 40 uur;
  • 27,5 vakantiedagen bij 40 uur en een goede pensioenregeling (80/20);
  • De mogelijkheid om na 1 jaar aandeelhouder te worden;
  • Een OV kaart en/of een reiskostenvergoeding;
  • Gezonde lunches op ons kantoor in Groningen.

Solliciteer


Neem dan contact op met Sander Kamstra op . Direct solliciteren kan door je motivatiebrief en CV te mailen naar . De sollicitatieprocedure zal uit maximaal twee gesprekken bestaan.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Het was voor mij in het begin even wennen, zoals altijd het geval is als je bij een ander bedrijf gaat werken. Het viel mij op dat iedereen erg zelfstandig en op een eigen eilandje zat te werken. Na een paar dagen bij Payt dacht ik hier al heel anders over.

De afgelopen vijf jaar heb ik het genoegen gehad om bij Payt Software te werken, een bedrijf dat mij waardevolle ervaringen en kansen heeft geboden.

De kunst is om met de standaard cloudsoftware van Payt hele speciale dingen te doen binnen sectorale vraagstukken, maar puur op basis van configuratie - Jeroen Krosse, Directeur

Het blijkt dat ik sinds begin 2020 bij Payt werk.

Vacature eisen

onbekend

 

FunctietitelSupport Consultant
Indicatie salaris (min – max]2500 – 3600
OpleidingsniveauHBO
Aantal uren (min – max)32 – 32
Contactgegevensonbekend , onbekend onbekend
Type contractVast
BrancheOverig
LocatieGroningen, Groningen,Nederland
Soliciteer directhttps://www.paytsoftware.com/nl/vacature-customer-support-engineer/

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nieuwsuithoogezand.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Hoogezand en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.