Producten Branches Functionaliteiten Integraties Waarom Payt Producten Branches Functionaliteiten Integraties Vind je het leuk om complexe vraagstukken op te lossen en vind je het belangrijk om in een hecht team te werken? Heb jij daarnaast uitstekend technisch inzicht, goede communicatieve vaardigheden en bedenk je graag servicegerichte oplossingen voor klanten? Dan zoeken wij jou! Wie zijn wij? Payt is in een korte tijd marktleider geworden in de Benelux op het gebied van debiteurenbeheer software en groeit nog steeds hard. Onze ambitie en drive is enorm; 25.000 klanten in het jaar 2030 verspreid over Nederland, België, UK, Ierland en Spanje. Met een team van 32 medewerkers, in de leeftijd van 21- 55 jaar, werken we hier dagelijks vol passie aan. Momenteel sluiten we zo'n 80 nieuwe klanten per maand aan in verschillende branches zoals automotive, onderwijs en healthcare. Payt groeit en ons supportteam dus ook. Het huidige team bestaat uit 5 medewerkers die dagelijks uiteenlopende vragen van klanten over onze software beantwoorden. Naast dat de afdeling het eerste aanspreekpunt is, waar 85% van de meldingen direct wordt opgelost, is ze een belangrijke informatiebron voor de andere afdelingen en de directie. De supportafdeling beschouwen wij dan ook als het hart van ons bedrijf. Ons bedrijf kenmerkt zich door een open cultuur en eigen ondernemerschap. We vinden het belangrijk dat je je echt onderdeel voelt van het bedrijf en bieden je de mogelijkheid om na een jaar aandelen te kopen in Payt. Over de rol Over jou Wat bieden wij? Solliciteer Neem dan contact op met Sander Kamstra op . Direct solliciteren kan door je motivatiebrief en CV te mailen naar . De sollicitatieprocedure zal uit maximaal twee gesprekken bestaan. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Het was voor mij in het begin even wennen, zoals altijd het geval is als je bij een ander bedrijf gaat werken. Het viel mij op dat iedereen erg zelfstandig en op een eigen eilandje zat te werken. Na een paar dagen bij Payt dacht ik hier al heel anders over. De afgelopen vijf jaar heb ik het genoegen gehad om bij Payt Software te werken, een bedrijf dat mij waardevolle ervaringen en kansen heeft geboden. De kunst is om met de standaard cloudsoftware van Payt hele speciale dingen te doen binnen sectorale vraagstukken, maar puur op basis van configuratie - Jeroen Krosse, Directeur
Momenteel heeft Payt drie kantoren; Groningen, Wormerveer en Jávea (Spanje). Voor deze functie is de standplaats Groningen. Ons kantoor bevindt zich op een prachtige locatie aan de Ubbo Emmiussingel 21. Dit is op loopafstand van het centraal station met een eigen parkeerterrein en een overdekte fietsenstalling. Vanuit huis werken stimuleren wij uiteraard ook.
Buiten werktijd gaan we graag samen nog wat drinken, zo is er een maandelijkse borrel en organiseren we regelmatig leuke bedrijfsuitjes.
onbekend
Functietitel | Support Consultant |
Indicatie salaris (min – max] | 2500 – 3600 |
Opleidingsniveau | HBO |
Aantal uren (min – max) | 32 – 32 |
Contactgegevens | onbekend , onbekend onbekend |
Type contract | Vast |
Branche | Overig |
Locatie | Groningen, Groningen,Nederland |
Soliciteer direct | https://www.paytsoftware.com/nl/vacature-customer-support-engineer/ |
Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
Deel deze vacature
Redactie Nieuwsuithoogezand.nl
Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Hoogezand en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.